Konfirmandindskrivning 2023

Konfirmandindskrivning foregår i august på Faxe Kirkekontor, Gl. Strandvej 1. Der ventes i mødelokalet.

OBS! Konfirmanderne indskrives én ad gangen, og der kan være ventetid. Samtidig med indskrivningen vil man også få information om de tilladelser, der kan være aktuelle. F.eks. i hvad angår muligheden for i forbindelse med konfirmationen at opgive navn på konfirmanderne til skole, kammerater og aviser.

OBS! Er der konfirmander fra sognet, der går på en anden skole end Rolloskolen og følger konfirmandundervisningen hos en helt anden præst, men gerne vil konfirmeres i Faxe Kirke, så bedes man i løbet af september henvende sig til en af præsterne.

Ønsker du at indskrive dit barn til konfirmation digitalt, så klik her

Selve undervisningen for konfirmanderne begynder onsdag d. 23. august 2023 kl. 14.50-16.05.

Kommende konfirmationer:

27. april 2024